Dag 2 - Min första kärlek

Spännande! Eller vad tycker ni?
Dom flesta vet nog vem det är!
Pauli Lindqvist Från (när vi var tillsammans), Trosa, unanför Stockholm. Det är min första kärlek!
Vi var lika gamla och allt började när jag gick i 9an! Var lite halvt emo, haha.
Satt vid datorn och och Pauli addade mig på msn. Vi började prata, han var lite halvt emo han också så jag föll ju direkt, ehe. Vi skrev, skrev och skrev, sen pratade vi och pratade lite mer, tills vi bestämde oss för att träffas! Tog ett tag att bestämma eftersom han bodde 30 mil ifrån mig liksom.
Men han kom ner till mig och, ah, vi blev ett par! Mitt första seriösa förhållande var detta och det höll ca 1 år.
MEN vi har fortfarande kontakt! Ändå är det typ 4år? Eller nåt.
Ja, inget jag ångrar!
Såhär såg jag ut då, fint. Påii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0