Dag 1 - Om mig

Ja idag börjar jag med den här list-grejen! Inte alls för sent eller nåt.
Men nu när jag är arbetslös så kan jag ju passa på!
Jag heter Jenny Linnéa Jacobsson och fyller hela 20 år den 28e april, så ah, ni kan ju lista ut när jag är född. Är singel. Jag bor i Ulricehamn med min familj, min mamma Lena 40 år, pappa Joakim 43 år, och mina tvillingbröder smo blir 18 år i Juni (hela galet). Och självklart dom bästa hundarna Knut o Lovis med! Är som sagt arbetslös just nu, så går hemma som "hemmafru" typ, haha!
På fritiden när jag är hemma så blir det att sitta vid datorn, kolla film/tv, ut o gå med hundarna, fota och laga mat typ.
Om jag träffar vänner på veckorna blir det att ta en fika, lana, gå ut med hundarna, eller bara chilla någonstans!
På helgerna så blir det oftast lite party, ehe. Åtminstone spelkväll och lite vin liksom!
Vad kan man skriva mer? Dom flesta vet allt om mig typ :o
Ja det får duga, imorn får ni veta om min första kärlek! ;D
Juste jag är brunett, som alla nog vet redan!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha iih, kul att du ÄNTLIGEN uppdaterar lite :D

2011-01-24 @ 23:06:09
URL: http://unicorncake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0