Hourglass

Har foto just nu, men känner inte direkt för att göra något. Har några fotouppgifter kvar men dom kan jag göra längre fram på fritiden. Måste ju gå långt ifrån skolan om man ska få en bra miljö för bilderna. Ta kort på skolan är ju nice, inte. Slutar kl 14, då ska jag och Sanna ta med hundarna till inhängnaden och släppa dom, Kimmo och Tobias är med också!
Sitter med hög volym i hörlurarna, för i här i inne i detta rummet är det dåliga radiolåtar och en klass som babblar heeeela tiden. Mycket att göra nu i skolan, för snart äre ju studenten (YÄÄY!) Ska bara få tummen ur att göra allt. Vill egentligen sova hela veckorna och festa varje helg. Men så går tyvär inte livet till.

Var ute o fota igår, bilder finns på facebook!
Har dom inte här så de får bli en gammal bild på mig och Sanna i 2an tror jag det är. :D



The more sand that has escaped from the hourglass of our life,
the clearer we should see through it. / Niccolò Machiavelli

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, det citatet är bra, känt också! :)

Tvåan ja, typ, oktober eller nåt? :D

2010-03-03 @ 10:17:47
URL: http://carouseldoll.blogg.se/
Postat av: Jänu

Hihi, ja de va bra. Jag är inte så bra på citat och sånt men! Söt bild tycker jag, aah typ oktober ^^

2010-03-03 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0