Nanana-nananana-aaaah you now you're gonna crash

Ja, jag har tråkigt. Läs vettja! :D


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja, de gör alla, men inte offentlig kanske?
Titta på dig själv i spegeln: Ofta
Gnälla: Beror på humöret, men alltid är de nåt liksom
Skrika: Kan inte skrika
Sova: Så mycket jag kan, iallafall när det är skola
Ha ångest: Bara när de gäller pengar typ, lite annat också
Skada dig själv med flit: Nejje
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Man säger det ibland men menar de inte ju :D
Drömma mardrömmar: Inte så ofta, men när dom väl kommer är dom lezkiga!
Drömma sexdrömmar: Haha ja!
Ta droger: Nää
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda, redan bekräftat!
Klä dig i svart: Ganska ofta
Gå till kyrkan: Inte frivilligt, eller jo när mamma sjöng i kören på julafton
Gå i skolan: Ja, ett måste?
Röka: Ja
Ha sex: Så ofta jag kan (vissa vet vad jag menar!)
Ljuga: Nej? Vita lögner, men inte ofta.
Hata folk: Nja, men ogillar!
Lita på folk: Vissa.

VEM:
Saknar du: Många, just nu är de Christoffer
Vill du döda: Inte bra att skriva här! Nä, jag vill inte döda någon.
Rörde dig sist: Knut!
Vill du slå: Många :D
Kysste dig sist: Christoffer
Vill du kittla: Nedu?
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: En doktor
Skrek du på sist: Min bror Robin!
Vill du vara som: Mig själv, men utseendet kan man göra lite justeringar på!
Sårade dig sist: Hm, vet inte.
Vill du bli galet full med: Redan blivit de med alla, men isåfall typ ett bra band :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Sana!
Fick du sms från senast: Sana
Ringde dig senast: Dunno!
Är snyggast på jorden: Trace Cyrus typ, ne men de finns mååååånga!

HAR DU:
För många vänner: Kan aldrig få för många!
Förföljelsemani: När jag går hem själv på natten
Tvångstankar: Ja många
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet om, de har jag säkert ;D
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Alltid! Seriöst, nej.
Färgat håret: Bleker varannan månad typ, färgat massor när jag var mindre!
Brutit några ben: Faktiskt inte!
Några piercings: Ögonbryn, septum, läpp, 2 (3 snart) i naveln.
Egen dator: Yes!
Bra självförtroende: De tror jag nog
Kysst någon: OFC!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag
Bjudit ut någon:
Varit kär: Ja flera gånger.
Dumpat någon: Alla, aldrig blivit dumpad själv, bara dissad typ.
Stulit någonting: Bara godis och småsaker, förr!
Lämnat landet: Flera gånger
Tuttat eld på nått: Nja, gräs?
Gjort något olagligt: De har nog alla-

HUR:
Går du: Normalt, raka fötter
Svarar du i telefonen: Hallåe? Nej? Hej? Ja?
Fördriver du tiden: TV typ, städa osv.
Mycket pengar har du: För lite, jämt.
Tjänar du pengar: Hemma, studiebidrag (Y)
Ofta diskar du: Därför man har diskmaskin!
Ofta städar du: Varannan vecka typ, beror på.
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Hoppas det!
På gud: Nej? Inte förens jag sett honom
På rymdvarelser: Ja :D
Att folk tycker om dig: Ja de tror jag nog, kanske inte alla, och inte alla mina sidor, jag vet inte.
På ett liv efter detta: Ja, men föds i en annan kropp, kan vara vad som helst ^^
Att fiskar kan tänka: Liiiiite då
Att du kommer leva länge: De hoppas jag! Men jag får alltid dom mest mysko sjukdomar, så kommer sökert dö av nåt sånt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Iiieeh, det var en bra lista om dig :D En grej bara, du tror inte på gud förrens du sett honom, men rymdvarelser som inte finns heller, det går bra? :P

Senny <3 Janna

2010-01-12 @ 00:44:53
URL: http://carouseldoll.blogg.se/
Postat av: Jänu

ihihihi aliens <3

bästärvi!

2010-01-12 @ 00:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0