2010

Happ, då äre 2010, året jag måste söka jobb och hålla på. Kanske komvux, vem vet. Jag orkar inte planera nu, för man vet ju aldrig vad som händer. Vet att jag ska spendera mesta dels av sommaren i Falkenberg i alla fall. Även om jag får jobb där eller inte. Hoppas! Som sagt så är det ju lov och jag bara njuter. Är ju inte så aktiv här, har inte skrivit sen innan jul!? I julklapp fick jag (för den som vill veta) : Bestick (bra att ha när man flyttar hemifrån), 1100 kr sammanlagt, bok, tofflor och lite småsaker typ. På nyår var jag hos babe, och martin var med. Sanna skulle oxå vart med men hon va huk :(  Men kul hade var det! Sen har jag bara vart allmänt lat och bara vart hemma typ. Myskläder (Y)

Nu sitter jag och dricker cola med is i, mums!

Klippt mig och piercat septum har jag gjort med! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0