10:11 @ School

HEJ ALLA BARN NU ÄR DET BARNPROGRAM, eller va?
Ne jag vet inte.
IAF, sitter i skolan och drygar SOM VANLIGT. Jag och Sana har tagit lite flumkort, druckit te och tjajat skit.
Har ju foto egentligen, men inget bra foto väder kanske?
Det ska tydligen bli snöstörm? Det blåser mycket ute nu iaf! Men inte så att det är storm. (Y)
Jag var duktig igår och simmade 750m, sen solade jag och bastade! Ska börja simma varje tisdag, och mer för varje gång hoppas jag att det blir. Sen på torsdagar så har jag Dance-aerobics, men kanske inte VARJE, beror lite på!
DET ÄR KALLT OCKSÅ! Fryser fan vart jag än är, och hur mycket te jag dricker, fryser somfan hela tiden ändå. Fast skolan brukar vara kall, men HÖJ VÄRMEN DÅ FFS. Nästan alla klagar ju på att det är kallt.
FITT-Katona har ju blockat typ ALLA hemsidor också, typ facebook, bilddagboken och yuotube. För här inne i datasalen är ingen "lekstuga" ._____. Seriöst? vi får väl skylla oss själva om vi inte blir klara med det vi ska eller? Också säger han att han inte vill gå runt och kolla varenda person, men vafan? Gör inte det då? Låt alla sköta sig själva..? Make sense? Störd är han.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Typ städa, för babe kommer imorn, göra lite mysigt! :D
Sen på fredag skulle det vart spelkväll, men dom vill åka i backen ist, så det blir mys hemma! Det funkar för mig.
På lördag blir de lite feeezt! Bowla och lite så. :)

Sitter och lyssnar på Big City Life med Mattafix. DEN låten var inte igår direkt. Fast man hör inte vad dom sjunger, men aja, haha :D Älskade den när jag var typ 14.

Jag sitter här och bara skriver massa skit, fast det kan vara kul och läsa ibland, tycker jag iaf!
Jag vill ha jobb, LANGA!

heido!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, FITT-Katona, mitt i prick!

2010-01-27 @ 10:40:27
URL: http://carouseldoll.blogg.se/
Postat av: Jänu

Hahah somfan! :D

2010-01-27 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0