Paper Gangsta

Har fått en ny knark låt på hjärnan, men den är bra!

http://www.youtube.com/watch?v=cw-UckA26YU
Lyssna!

Har ju sovmorgon på tisdagar till 13.20 egentligen, men provade studentmössor 10.20, och de va rätt kul faktiskt.
Hur den blev får ni se när jag tar studenten, haha! Jag är nöjd iaf.
Men iaf, sen så åt jag och mamma riktigt potatismos och kokt korv, de va lääängesen, gott vare! Skulle kunna leva på potatismos. Sen skulle vi skriva up bilder på Knut och Lovis på sånt dära fotopapper, men de cpa som fan, tog nästan en timma! Men nu är dom inramade och uppe på väggen :D
Stack till Sanna sen och provade The Sims 3, kul vare!

Just nu sitter jag och äter gräddfil och svartpeppar chips, MUMS.
Ska snart ut och röka med Sanae och tjöta skit.

Fått min nya kamera nu oxå btw! :D:D:D:D:D

Puze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0