SNÖ.

Yääy, just nu snöar det ute, mysigt tycker jag! Längtar faktiskt efter jul nu. Så att det snart kan bli sommar igen, haha! Men iaf, har precis typ blivit färdigt med allt till Insikt tidningen. Vart kul faktiskt! Trött är jag, var uppe halv 7 och var ute med hundarna, för att mamma skulle till göteborg och hämta sin brukare. Så jag fick ta morgonpromenaden som jag inte gjort på läääänge. Hunarna fick täcke, för det var så jävla kallt. Knut hatar att gå i det, men har går iaf lagom takt i de, inte springer fram, haha! Nu snöar de mycket ute :D:D
Haha, sitter i skolan som ni kanske fattade, inte så mycket att göra just nu. Bara finslipa på allt. Per från själva tidningen var här imorse oxå, och tyckte att det såg jättebra ut!
Här är redaktionen :D
|
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0