HATE

Jag vet inte om jag har känt såhär mycket hat nångång? Snart har de fan gått för långt! Blir fan bara värre o värre, och hon fattar fortfarande inte? *Namn* - dom gjorde så och så och så mot mig idag!
Liksom vafan? Varför tar *namn* åt sig då? Jag blir så jävla irriterad. Fast det kanske är vad *namn* vill?

Men anyhow, haha, anyhow låter så kul! Var hos tandläkaren idag, sen hade jag bara foto, de va nice!
Har iaf äntligen kollat på Twilight, asbra va den verkligen! Fast jag inte läst boken, men som sagt, jag är igen läsar människa eller vad man ska säga.
Fan jag skriver bara skit? Undrar om det ens är intressant?

Jag ska nog göra en lista på vilka filmer jag ser och skriva kort vad som handlar om! Så jag kommer ihåg vad jag sett!
Haha jag är glömsk!

Men puss.




Kommentarer
Postat av: KAJSAAAA

namn >: bajs på den o:

Såg twilight förförsta gången i typ tisdags eller nåt, den var ju helt okej :D

puss<3!

2009-03-13 @ 16:00:22
URL: http://inverness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0