Wiiiiiiiiiiie

Nyss kollat på film med Sannabby, Transsberbian (tror de stavades så 0o). Var bra iaf, lite seg bara.
Helgen va mys, kinamat/bowla/dricka lite! Söndagen bara mys med martin. <3

Har funderat mycket på mitt liv de senaste (låter crycrycutemo typ), men iaf de går inte ut på så mycket, eller vad man ska säga.
På veckorna går jag i skolan, kommer hem, sitter vid datorn, äter lite, sitter vid datan igen, går ut lite kanske, sen somnar till en film, så äre varje veckodag nästan, på helgerna är jag med martin/kompisar. Det är ju såklart jättekul, men jag saknar verkligen nåt i livet, nån gnista som jag känner typ - woho jag kommer verkligen lyckas med det här!
Jag failar skolan, får knappt studiebidrag lixom. Måste ljuga för att få pengar av mamma o pappa. (Tror att mååånga gör det nångång). Men lixom de jag menar är att jag vill har nåt i livet att se fram emot. Självklart har jag massa planerat till sommaren och så, men jag menar längre fram i livet. Jag vill bli piercare, men de är krångligt om man vill ha studio och allt sånt, jag måste nog bara engagera mig. Ska nog köpa in kanyler och tångar o sånt, så jag kan börja öva lite o sånt!

Testobjekt nån? Haha!

Puss på mitt gnäll idag.



Kommentarer
Postat av: KAJSAAAA

TESTOBJEKT ANMÄLER SIG.

Fast kmr ändå inte få för morsan <.> Men kan kanske ta ett till hål i örat? :DD

2009-03-04 @ 17:16:38
URL: http://inverness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0