Activate

Sjukanmälde mig imorse, 3 lektioner missade jag, gick till skolan för att ha fotolektion, det ända värda på veckan!
Dansade sen, askul är det verkligen, och vi göra framsteg varje gång. Så sjukt bra att jag ahr börjar göra någonting, inte bara sitta här och mögla. Nu äre bara se till att sluta röka, måste fan göra det. Min ekonomi rasar, seriöst.
Sen vare Tuperweare (tror de stavas så) party, kul faktiskt. Mamma köpte en "handskivare" eller vad man kan kalla det, svårt o förklara, men iaf.. De va goda frallor med alla möjliga pålägg och te/kaffe/juice. En fullproppad dag!

Nu har jag äntligen gett mig in på en bok, har läst 2 sidor och fastnade direkt! Handlar om en tjej som blir utnyttjad när hon är 0-6 år, första sidan va skitäcklig redan lixom, blä. Silverfisken heter den btw!

Gött att det är sista skoldagen imorn, sen äre HELG, och jag får vara med min martin, ih! <3
Inte långt kvar tills jag fyller 18, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0