Gone with the sin

Idag har jag faktiskt vart duktig, fått ganska mycket gjort.
Gjort färdigt Martins present, fått väskan lagad (eller mormor lagade den, men jag åkte dit och bad henne i alla fall :D), städat klart och planerat allt för imorn.
Martin fyller ju år, så det blir fest hemma hos honom. Han kommer och hämtar mig (och alla saker han har glömt hos mig) och åker till honom och festar jävel!

Sen på lördag är de ju alla hjärtans dag oxå, där har jag även fixat en sak till martin han ska få, men det säger jag inte här! Haha. På söndag åker jag hem, måste hem till hunden för att alla andra är på buggtävling.

Här kommer en lista!
Saker som är allmänt jobbiga:
1. Ont i huvudet, men är för lat för att ta alvedon
2. Vara kissenödig
3. Vara godissugen och inte har några pengar (Röksugen dessutom)
4. Om man råker få nåt i ögat och de vägrar sluta rinna
5. Att få utväxt på håret
6. När datan laggar när man skrivit nåt långt, eller gjort om en bild asbra
7. När lampan går sönder och man inte har nya
8. Fula människor
9. Att behöva duscha för att ha en ra hårdag
10. Att vara trött när man inte vill

Inte världens roligaste lista kanske, men jag har rätt tråkigt, så den får duga!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ! Är fula människor jobbiga?

2009-02-13 @ 08:37:14
URL: http://natalieebergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0