Panik

Alltså när de gäller mat så är jag på direkt, mat är ju det godaste som finns. Kanske inte skolans då, men annars, tänk dig en grillad kyckling, kroketter och sås, fan va gott! Blev as sugen på det. Haha!
Jag förstår mig inte på människor som inte har nån aptit, eller vad man kallar de, för mat? Som lixom inte äter nåt annat än typ köttbullar och typ sånt, vanlig jävla svensk mat. En plåt med potatis och rotfrukter som vart inne i ugnen med salt på, kött och en grekisk sallad med fetaost i, MUMS!
En del som kanske är blyga och är hemma hos någon annan för att ha en middagsbjudning tex, och bara tar en jätteliten portion för att den inte vågar ta mer, eller för att de aldrig har smakat eller what ever och är jättehungrig? Lixom, våga smaka och ta för sig kanske.
Jag har provat MASSA nytt det senaste året, har hittat massa nytt jag gillar och då menar jag verkligen mycket nytt för att jag vågat smaka!

Alla gillar ju inte allt heller, men de jag menar är att: hur fan kan man inte gilla att äta? man blir ju inte smalare av att inte äta? Man bör äta var 3e timme så mår magen bra, de har min mamma lärt mig sen jag va liten.
Orka tänka lixom 'ah nu ska inte jag äta så kan jag bli smal och se snygg ut'.. typ vaaaah? Varför?
Varför ska man se så jävla snygg ut när personen redan kanske har en perfekt kropp?
Man ska ju absolut inte tänka så om man är jättesmal och har bra ämnesomsättning, då kan man ju fan få anorexia .______.

Aja, de va iaf vad jag tyckte och jag tycker att alla ska äta mer och prova mer! :D

Kommentarer
Postat av: Fidde

de är rätt :D MAAAAAAT

2009-02-17 @ 00:12:48
Postat av: K'

Jes, mhmhmmmm potatis o rotfrukter i ugn, grekisk sallad o tzatsiki, GIF :D tänker på alla gånger på Flobo med denna mat, sikka tider :3!

2009-02-17 @ 21:11:17
Postat av: Kaaaajsaaaaaaa

Jes, mhmhmmmm potatis o rotfrukter i ugn, grekisk sallad o tzatsiki, GIF :D tänker på alla gånger på Flobo med denna mat, sikka tider :3!

2009-02-17 @ 21:11:45
URL: http://inverness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0