Circle Of Life

Happ, då sitter man här vid datorn och inte gör ett skit, sista lovdagen.
Martin åkte hem för en timma sen ungefär, då åt jag och städade köket.
Är själv hemma tills ikväll, eller a det är bara jag Lovis och lilla Frö! Resten av familjen är på buggtävling.
 Men iallafall, i fredags va de fest för martin fyllde år. På fredag den 13:e, det vill jag oxå göra, men nej jag fyller 18 på en TISDAG ._.

Igår var det alla hjärtans dag, de va mys, fast de var bara jag som hade gjort nåt till martin, men de va uppskattat iaf!
Bara slöa idag antagligen, Sanna och Emelie kommer förbi en stund sen och håller mig sällskap, måste ju vara hemma o passa Lovis.

Ett bra lov, men de gick alldeles för for tycker jag, fast de brukar alla lov göra iofs..

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0