Apa

En helt vanlig skoldag idag, SOM VANLIGT. Allting cirkulerar bara efter den jävla skolan, det skulle räcka att bara gå till 9an!
Är så jävla trött på skiten, jag har kommit halvvägs, då kan jag klara sista biten oxå. OM jag vill de vill säga.
Jag gör det bara för att jag vet att man MÅSTE ha en utbildning för att få ett jobb nu för tiden.
Jag vill leva som ungdom på 80-talet. De gjorde mamma, hon fick jobb i 9an, hade lägenhet (1a för 1000 i månaden), och tjänade 6000 i månaden. PERFEKT lixom, jag vill oxå ha det så. Jobba typ 8-4 på vardagar, kanske till 1 på fredagar, sen bara ha jävligt på helgerna! Åh suck .___.

Jag är bara i skolan för att få närvaro så jag kan få mitt studiebidrag så jag kan göra/köpa saker lixom.
Jag är sån som gör åt pengarna direkt när jag får dom, jag säger till mig själv att nu jävlar ska jag fan spara och lägger undan dom, men efter nån vecka kommer dom fram igen? Hopplöst. Jag måste sluta röka.
Förut fick jag alltid pengar om jag städade nåt hemma, tex toerna, men nehe.. inte längre helt plötsligt.
Jag ska jobba på emballator, så är de bara! Det är de jag vill. Trevligt folk, bra lön, bra raster, ja allt är bra där tycker jag!
Känns som om jag inte kommer klara av att jobba heller, jag kommer sluta på socialbidrag om inte jag tar tag i saker och ting. Så jävla trött på denna världen. Varför kan man inte vara få vara fri? Måste ALLT kosta? Pengar är överskattat. Det går fan inte göra nåt utan pengar! Ska bygga en koja i skogen och bo i eller nåt.

Jag skulle kunna sitta o skriva 5 A4 om detta och hur mycket jag hatar allt, men nej.. det ska jag inte göra, då blir de gör mycket.
Jag avslutar är nu!
PUNKT

Nej juste! Dagens mening: Va? Blodpropp? (Läraren sa att vi hade prov)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Håller med!!

Vi kan bygga en superkoja som har allt o bo där . vi kan äta kanin mat och leva som hippies och röka mossa XD ;)

2009-02-18 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0