1 December

Sitter här med en sovande knut i knät, så söt. Precis ätit frukost. Det blev 2 rostade mackor med hallonsylt och ost, och oboy på det! Längesen jag åt de. Har ju som sagt bara en lektion på tisdagar, och vi har prov nästa vecka, så jag är hemma och övar på det idag istället för att gå till skolan och öva och sen gå hem. Lite onödigt sådär. Var i borås igår och skulle kolla julklappar, blev istället en mössa och ett nytt linne till mig själv (se bild). Var ganska stressigt också, så får åka en dag när jag inte behöver stressa! Jag har en julklapp till pappa än så länge bara. Ska köpa till Christoffer, Sanna och Jäsu nu bara, får göra något till mamma, som passar min ekonomi just nu. Måste fan skaffa jobb s¨jag kan leva lite! :[ Studiebidraget är alldeles för lågt, va tror dom egentligen? att man bara ska köpa lite pennor och block eller? Vafan liksom, tänk lite. Blir en mysdag idag, kanske ska vara lite kreativ och gå ut och fota, jag vet inte. Ska nog gå ner och kika en stund på stan senare oxå. BTW; DET ÄR SNÖ UTE! :D:D:D:D

Heido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0