Znop

Vart ute i skogen nu i en och en halv timme med mamma, Anne och Annelie, och vovvarna då och plockat svamp, de va mysigt faktiskt. Är jättetrött nu!

Första skoldagen i MP3 gick bra, slutade 11, sen åkte jag till tandläkaren och fixade limmet på baksidan, fick byta ut hela skiten. Sen åkte jag och mamma förbi Coop en sväng, vi bestämde oss för att göra en vegetarisk pasta gratäng imorn när vi är hemma själva.. I den äre zucchini, tomater, spenat, halloumi, och pasta då såklart! Hittade de receptet i icakuriren hos Kajsa igår, lät så jävla gott så va tvungen att skriva ner de :D

Imorn ska jag byta skrivbord, mitt lutar ju mer än tornet i pisa och vinglar mer än en båt i storm i havet vafan!

HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: sana

hahaha, gunggungeligung!

2009-08-19 @ 20:20:34
Postat av: Jänu

HAHAHA vaem?

2009-08-19 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0