Wiie

Jag älskar livet, måste ju fan passa på att leva det nu, orka göra det när man är över typ 30 när man inte ens kan göra de. För då har man typ barn eller nåt.
Fast de ända problemet JÄMT JÄMT JÄMT är ju pengar .___.
De suger!

Som tur har jag världens bästa underbaraste pojkvän, som lånar ut till mig tills jag fått min lön den 29 Agusti. ily Martin<3


Imorn blir de kräftfiske som sagt, de är alltid lika kul. Alla saker man bara gör en gång om året är faktiskt kul.
Som inte alls många andra tycker jag det är jättekul med högtider, tex julafton och allt sånt. Jättemysigt ju :)
Speciellt när världens bästa släkt är samlad! Jag är nog en av dom få som tycker detta.

Sen på lördag blir det Lidköping med Martin, Emelie och Erik, de blir myyyys! Krogen på kvällen en sväng och sen festa lite o så, bara ha det mysigt! :D

Puse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0